تکاندن برف از روی شانه های آدم برفی

حتی آدرس اینجا را هم گم کرده بودم . وقتی دوباره بعد از مدتها فایرفاکس نصب کردم و اطلاعات را سینک کرد، بلاگ آمد روی صفحه اول. مقداری زمان برد تا بتوانم نام کاربری ام را پیدا کنم. دلم تنگ شده بود، برف را از روی شانه آدم برفی تکاندم...

  • مهدی هستم(سیدمهدی)

سلام :)

سلاملکم :))

عه وا سلام

ابراز دلتنگی بسیار

خوبی؟

عه وا علیکم السلام
ابراز دلتنگی متقابل
آره خداروشکر 
تو چطوری؟
بوی اسکالرشیپ میدی :))))

خستمه:)))

نه بابا بوی ریجکتی میدم!

تازه اول راه اپلای خستته؟
پاشو ببینم 
من سال۹۴ دهن خودمو صاف کردم تا کارا انجام شد
شونصد راه وجود داره که پونصد و نود و نه تاش بوی ریجکتی بده هم اشکال نداره. یکی کافیه

خیلی به این حرفت نیاز داشتم، خیلی زیاد. مرسی ازت:))))

الان هم استوری نذار، مطالعه کن و پاشو برو!

خوش امدی 

کچایی دلمون تنگ شد برات که 

ممنونم ازت آبان
دلت خوش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مهدی هستم(سیدمهدی)

(مختصر و اندک)

من یک کروکودیل نیمه فمنیست بوده ام.حالا اما نه کروکودیلم،نه نیمه فمنیست
Designed By Erfan Powered by Bayan